KJELL!

Kjell - Kommunens Juvel, Edsbros Läkande Läge!!
Fredag å jag va på Edsbrorevyn efter jobbet!! Enormt kul, skrattade så att jag grinade ;D Vad får dom allt ifrån??
Fint va det med röda mattan på premiären också, haha!! ;P

GangsterSyster!!




När vi skulle åka till Edsbro så kom jag ut till bilen å det såg ut så här

Seriöst hur FAAAAN ska jag få upp bildörren??? Smidig som jag va (INTE) fick jag hoppa in på passagerarsidan å hade ju grymt tajta jeans..men det gick bra till sist :P

På kvällen blev det Vin/Krogrunda med Madeleine i Norrtälje. Nu sitter jag å väntar att någon ska komma å hämta mig eftersom jag lämnade bilen i Rimbo igår :/

0 Kommentarer till "KJELL!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!