Eric Amarillo vs Tiësto

VARFÖR????

Hur kan jag vara så dum att jag inte köpte några festivalpass till WayOutWest?? Visst alla jobbar å jag skulle fått åka själv..men det är ju ändå Tiësto vi pratar om! Nåväl..får nöja mig med Eric Amarillo på Piren i morgon!
Någon som vill ligga med mig då?? :p

2 Kommentarer till "Eric Amarillo vs Tiësto"
Postat av: Lina Holgersson

Heej! :)

Jag tänkte bara tipsa om att jag precis lade upp en tävling i bloggen.

Man kan vinna en freebra. Alltså en självhäftande BH som är supersmart ;)

Du behöver bara skriva varför du vill vinna :)



Pussar & Kramar //Lina Holgersson <3

URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Datum: 2011-08-11 / Klockan: 14:47:49
Postat av: IJDVJSDILO

haha självklart vill man ligga med dig då. ^^

URL: http://innanjagdorvilljagsedigilatexoverall.blogg.se/
Datum: 2011-08-25 / Klockan: 11:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!