Födelsedag & är jätte hes

Då va man ett år närmare 30! Faan vad tiden rullar iväg..

Helgen spenderades på Piren i vanlig ordning och det va lätt den roligaste kvällen hittils i år :D Det va jag å Lollo som röjde!

Varför ställer man upp på bilder när man är såå onykter??

Idag har jag fixat en födelsedagspresent åt mig själv - Bokat tatueringstid på Onsdag kl. 11.00!! GISSA HUR GLAD JAG ÄR?!?!

Vad faan händer med min röst? Har haft ont i halsen till å från sen förra helgen å i lördagsnatt så la den nästan av helt. I natt har jag knappt fått sova nått på grund av att jag hostar hela tiden och idag låter det som om jag är i målbrottet, haha!!

1 Kommentarer till "Födelsedag & är jätte hes"
Postat av: emilia

Var gärna med i veckans blogg hos mig :)

http://emiliaalouise.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment

URL: http://emiliaalouise.blogg.se/
Datum: 2011-08-08 / Klockan: 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!