Sjuk

Har legat sjuk i tre dagar nu..första dagen va värst! Kändes som om jag hade världens högsta feber å jätte ont i halsen. Nu är det bara halsen som bråkar, men det är inte så kul i den här värmen. Ork har jag inte så mycket av heller. När jag vaknar på morgonen så sätter jag på mig mina speciella trosor för solning och går ut å lägger mig på studsmattan, kan hända att jag slänger mig i poolen några gånger också ;) Ligger där tills det är middag. I dag har solen varit nå sjukt stark, har bränt mig på ena ögonlocket, där jag har pigmentfel. Brun på hela kroppen och grisrosa på ögonlocket - SNYGGT! Eller inte!

Vet att jag lovade bilder men orkar faan inte :p


På måndag fyller ju jag år igen :S Blir till å födelsedagsfesta på lördag! Piren å drinkbord är beställt! Woop Woop! Faan om jag är sjuk då me :(


Måste bara säga Grattis till Linda som äääääntligen klämde ut sig en prins i onsdags!! :)
0 Kommentarer till "Sjuk"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!