1/10

Så då har jag jobbat dag 1 av 10 i rad. Men Therese kanske ville jobba min tid på lördag så då blir det inte såå tufft! Blir jag ledig så är det fotbollscup som gäller. Spana lite pojkar ;)


Herregud säger jag bara om Konferensresan..hur kan man ens vilja visa upp sig i programmet? Men tack alla nötter som gör det så att jag får skratta!!

Har kommit in i det här å måla naglarna...idag kör jag ljuslila. Ska försöka spara ut mina naglar lite men det är så svårt att hålla dom snygga på jobbet. Går mest sönder hela tiden! Måste köpa mer färger! Å så måste jag köpa nya kläder!!! Har inte gjort det på lääänge. Å känner suuuget efter det!



Idag bakade jag semlor för första gången för detta år på jobbet - MUMMA!! Ska nog försöka mig på å äta EN (1) semla i år! :)
0 Kommentarer till "1/10"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!