Det här har jag gjort idag :/



Inventerat..usch såå tråkigt det är men jaa nödvändigt!
Det verkade gå smidigt men jag som brukar vara kvar till sist fick gå hem bland dom första. Men kruxet är ju att jag ska vara där kl. 06.00 i morgon bitti igen. Å det gör ingenting för min underbara chef har sagt att jag kan gå hem när jag har bakat klart..men känner jag mig själv så går jag väl hem runt 12 ändå :P

Caroline min underbara vän ska nog sluta hos oss! Kommer å gråta floder den dagen du skriver på uppsägningspappret :( vi får ha en dejt (minst) i veckan!!

Nyår firades hos min systers (maria) killes (johan) brors familj (mats å izabela). Mycket trevligt i år igen! Tack! (Bilder kommer, har inte orkat flytta dom till datorn ännu)
Nyår blev lugnt då jag jobbade på nyårsdagen. Gjorde inte allt för mycket, va lagom trött när klockan ringde..kan ha nått me å göra att det ringde någon mitt i natten för å kolla hur läget va!!! Ska nog ringa dig någon olämplig dag för å se hur det är med dig :P

Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom å jobbat, skyller på det eftersom jag har bloggat så dåligt ;)
0 Kommentarer till "Det här har jag gjort idag :/"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!