Gnägg Gnägg

Nyvaken å ligger i sängen! Skönt att vakna innan väckarklockna å ligga och dra sig lite.
Jobbade stängning igår å hade världens huvudvärk sista timmen, drog i mig en macka när jag kom hem å sen kröp jag fort ner i sängen. Drömmer såå sjuka drömma ibland, haha! Dom kan jag dra en annan gång ;)

Idag blir det jobb igen, skulle ju verkligen vilja kolla fotbollscupen idag. Men får nöja mig med att jag kan åka ner till sporthallen efter jobbet i kväll..sista matchen skulle spelas kl. 22 i kväll å jag slutar ju 21.30.

Såg en såå sjuk rolig maskeraddräkt som skulle passa mig såå bra! Haha!! Hästen ;) Fast det kan ju bli liite jobbigt å dansa runt med hästen på dansgolvet... Finns å köpa på D7.se

Längtar MASSOR tills vi ska börja planera sommarens maskeradfest :D :D


Fick ett meddelande på facebook i torsdags att en väns vän skulle på Tiëstos födelsedagsfest i Stockholm igår..liite avundsjuk jag blev då!! Frågan är ju varför jag inte va bjuden? :P


Nu ska jag fixa lite frukost!

0 Kommentarer till "Gnägg Gnägg"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!