Har haft en GRYM helg!

Skulle ju äntligen få vara ledig å bara vila upp mig efter allt jobb dom senaste veckorna å den kommande veckan ser inte bättre ut, jobba alla sju dagar! Yeah!
Jag å Carro åkte iallafall till bolaget å handlade lite inför middagen i fredags hemma hos Jonny å råkade ju fylla hela korgen..kände att det där med å vila är kööööört! Vem försöker jag lura?!?!
Jätte trevlig kväll å grymt god mat, köttet va underbart! Jag eller Vi lär det ju bli, kommer snart å gästar dig igen Jonny :)

Lite bilder från middagen!!

 
   

Somnade ju självkart i soffan när jag å Carro kom hem till mig! Tror att jag kan ha fått men för livet å kommer aldrig å våga sova i samma säng som henne när vi har druckit..inte efter i somras :P haha muppen hängde en gång över mig när jag sov å frågade om jag va vaken, fick ju en chock när jag vaknade till! Låter inte såå farligt men det va hemskt ;)

Sen blev det lördag å då skulle det drickas vin å dansa till Wii..såå jävla kul det är. Nu ska jag också köpa ett vi så att jag kan lira lite hemma. Det började med att vi skulle ha tjej/vin/kväll men det skippade vi ganska snabbt å fick besök av dom eftertracktade (?) Bevvankillarna! 



Jag å Carro gled hem till mig..å då menade jag verkligen gled. Usch såå halt det blev :/ fick gå mitt på vägen för att ens försöka ta sig hem. La mig bara i soffan å kollade lite på datorn sen tog Carro över datorn å vi låg i soffan å pratade. Sa verkligen att i natt SKA jag sova i sängen. Pratade lite till å helt plötsligt så hade jag tydligen bara somnat, haha! Med kläderna på, så klart!! Va ju redo för å rulla i väg å köpa frulle direkt när jag vaknade iallafall ;)

Nää usch känner mig helt död men har haft en grymt rolig helg! Det gör vi snart om!

Idag har jag bjudit min underbara systerson, syster å johan på pizza. Mer har inte hänt å mer kommer inte å hända!

Tack å heeej!
0 Kommentarer till "Har haft en GRYM helg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!