Smaka en gång, Sen är du fast!!

Pratar ju självklart om Ferraris Cola bilar - Säger bara MUMMA!! Snuskigt goda :)
Dom kommer å vara en självklar besökare i min godispåse..hallonlakritsdöskallen har fått en ersättare!


Idag har jag varit i sporthallen å kolla på fotbollscup mellan 8-16.30 kollade på 22 "matcher" å då missade vi den första å skippade säkert 10 matcher till på kvällen..bara mupplag kvar då. Hejjade ju självklart på Rånäs (å på Rimbo när Rånäs inte spelade) Båda lagen gick vidare. Imorgon är det spel igen men i morgon så jobbar jag igen. Slutar kl. 15.00 så hinner ner till semifinalerna iallafall..hoppas på att Rånäs går vidare då!!! Hejja!
                                                               
Kul att Christian vägrade å göra sig bra på bild med mig :P

Kul att ett lag sköt upp bollen så att den fastnade i korgen som skyddar högtalarna :P


Dagens skratt stog ju iallafall Hallstas målis för..haha säger jag bara!! Du ska hindra bollen från å åka in i målet du står i :P

Over and out!
0 Kommentarer till "Smaka en gång, Sen är du fast!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!