Frullen!

                 

Morgonens frukost som jag bestämt skulle äta på studsmattan eftersom det va soool ute..men efter att ha suttit i solen å ätit klart så kastade jag av mig kläderna för att sola, hur många jävla moln tror ni inte att det bara dyker upp på himlen då?? Massor så klart! Men tänkte att dom försvinner nog snart, så jag ligger kvar. Börjar å frysa så slänger på mig kläderna igen - då jääävlar flög molnen förbi jätte snabbt å solen började å värma igen..så höll jag på ett tag tills jag fick nog å åkte ner till Rimbo för att köpa hårfärg. Så nu ska jag färga håret!! Later!
0 Kommentarer till "Frullen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!