Jorå jag är kvar!

Men har inte tid å vara här inne så mycket å blogga på mobilen glömmer jag helt bort :/

Idag har jag iallafall varit med Madeleine, inget ovanligt jag vet ;) Vi åkte in till Norrtälje för att köpa biljetter till Blues&Rock festivalen helgen V.30  - Ska bara gå på fredagen då blir det Kalle Baah å Shotgun Crackers, kan bli trevligt..kan ju inte gå på lördagen för då är det inflyttningsfest hos Jossan :)
Blev lite mer än bara biljetter, kom hem med tre klänningar, en mascara, tre nagellack å några hårnålar :)
Så nu får det faan bli sol å varmt igen tills på onsdag då det är onsdagsklubben som gäller igen, det tråkiga är att jag jobbar på torsdag :(

Har jobbat hela helgen så har inte gjort så mycket, har varit fyllechaffis åt Johan å hans kompisar, träffat Jessica å hennes söta Theodor. Theodor pratar norska å det är såå sött!!

Så är det någon som ska ut i Norrtälje nu på onsdag då??
0 Kommentarer till "Jorå jag är kvar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!