Livrädd!!

Shit vad rädd jag blev i natt när jag vaknade av att det dundrade till som faaaaaan! Mysigt med åskoväder - INTE!! Å saken blir ju inte bättre av att vi bor precis vid sjön att att huset står på berg, det skakade till riktigt rejält en gång! :/ Livrädd är verkligen rätt ord! Stängde av mobilen, drog täcket över huvudet så att jag slapp å se blixten som blixtrade som om det va en nattklubb utanför fönstret...

Mådde ju ännu mer dåligt i dag när jag vaknade men tog mig ändå ner till affären å köpte middag för i kväll. Passade på att hälsa på hos syrran å Johan, tog mig ett glas vatten å började känna att jag mådde bättre av det. Tog två stora glas till som gick i väldigt fort och nu mår jag rätt hyffsat. Nu när jag tänker efter så har jag säkert haft vätskebrist efter onsdagens utgång..smart jag är va?? ;)


Å vad faan händer i Norge?? Sjuka jävla människor det finns!! Lider med hela Norge idag!

0 Kommentarer till "Livrädd!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!