Onsdagsklubben

Shit vad trött jag är!
I tisdags efter jobbet så for jag hem å hämtade kläder, brummade ner till Rimbo igen för att utomhus bubbla och dricka vin med Madde å Eve! Det skulle inte bli så sent men det blev det ju självklart. Skulle ju bara upp kl. 5 på morgonen å jobba men sånt tänker man inte på när man har trevligt! Kom i sängen runt 00.45. Så det blev ju några timmars sömn ändå ;)

Onsdagen bjöds ju på onsdagsklubben för mig å Madde så klart!
Innan utgång så blev det grillning hos syster och Johan. Mycket trevligt och gott!
Hade hur kul som helt när vi va ute på Piren, det va riktigt bra med folk ute för att vara en onsdag å DJ:n ska vi inte prata om! Hur guld som helst - med lite hjälp från syrran! Faan vad jag älskar att dansa till Avicii å Levels :)
Sov kvar i Norrtälje å Madde min ängel kom å hämtade mig i morse :) Brummade hem å störtdykte ner i sängen å sov vidare tills klockan va 17 :/ Och är fortfarande enormt trött! Men tur är väl det för i morgon är det ju jobb igen - SISTA dagen innan semestern!! De ni :D


0 Kommentarer till "Onsdagsklubben"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!