Blev i allafall en promend på 40 minuter i...

Blev i allafall en promend på 40 minuter innan det började regna, surt! Imorgon blir det förhoppningsvis spinning med syrran, ska smöra för chefen å kolla om jag inte kan smita några minuter tidigare så att jag hinner på spinningen..jag slutat 19 å då börjar det :/ Idag bestämde jag mig vad jag ska göra på midsommarafton :) först blir det d traditionella här hemma hos mamma och pappa sen åker jag å syrran ner till rimbo för lite Woop woop!! Å på midsommardagen blir det Piren! Vad ska du göra på midsommar?

0 Kommentarer till "Blev i allafall en promend på 40 minuter i..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!