ALDRIG MER!!

OMG!! Det är det enda jag har å säga om den här arbetsdagen! Bläää för å jobba i posten, vilken skit jag har fått tagit idag, tråkigt att folk tar ut allt på mig - det är inte jag som har bestämt postens regler, JAG LOVAR!!!! Men nu är den över å nu sitter jag i "min" fotölj å har ätit en macka, helt ensam hemma :( börjar kännas lite tråkigt å vara själv, eller?? ;P

På tisdag fyller mosters älskling 10 år, sjukt fort tiden har gått. Iallafall så vet jag inte vad jag ska köpa till honom i present. Va inne ett tag på att köpa en dator, men syrran ville inte det..så får väl vänta nått år! Några förslag??

På måndag kommer domen hur dålig syn jag har :/ är faktiskt liite nervös över att få veta hur dåligt jag ser. Men men kl. 13.00 händer det.

0 Kommentarer till "ALDRIG MER!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!