Smygfoton igen ;)

Började med att en viss herre ringde å väkte mig kl 04.00 i morse!! Tack för den Niklas, som vanligt när jag ska upp å jobba ;P Ta en helg då jag är leeeedig!!

Sen började ju våran älskade granne å leva rövare kl. 06.45 :/ Fattar inte vad människorna håller på me låter som om dom möblerar om heela tiden, suck!

Iväg å jobba å det va ju den underbara kassa tiden idag..grymt segt!! Men tiden gick fort.
Bjöd in mig själv på middag hos min älskade syster å hennes familj idag. Det blev pizza från Kebaben. Blev film till maten - Little Fockers, helt okej men dom första filmerna va bättre.

Hem till min kära sambo som hade födelsemiddag för hennes familj..ville ju inte vara me å fira, för då måste jag ju fira henne TRE gånger ;) hon fyller ju inte år förrens på fredag å på lördag ska vi fira henne stort :D

Jag å Thereses/Carros brorson som har hoppat runt i min säng å skypeat med carro i ca en timme.


Så här såg Carro ut i dag när vi pratade ;)



Å den bästa till sist, haha!!


LÖÖV AND MISS U!

Nu ska jag å Therese kolla på Hämden!!

0 Kommentarer till "Smygfoton igen ;)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!