YEEEEEES!

Nu blir det inge helgjobb på minst 5 veckor..jobbar ju varannan helg å nästa gång jag ska jobba helg så har jag semester å sen blir jag sjukskriven minst tre veckor men sen kommer midsommar å jag borde inte jobba den helgen eftersom jag jobbade helaaaaa påsken..så kanske SEX helger då!! Lycka! Finns en chans att det blir utgång nästan varje helg, eftersom Caroline är hemma då! Eller vad säger du?? ;) Woop Woop! Så nedräkningen har börjat till semester/sjukskrivning sex arbetsdagar kvar :D :D :D

Har träffat mina underbara kusinbarn idag efter jobbet å nu sitter jag å väntar på Gossip Girl. Blev en rågsiktskaka å ett glas vin till middag! ;)

0 Kommentarer till "YEEEEEES!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!