0 kr

Igår va det utgång med tjejerna :) det blev Club Salt där Playboys spelade. Kändes som om halva Rimbo va där å festade. Jag som alltid bränner tusentals kronor när jag är ute gjorde inte av med en endaste krona :p Det kom två killar å satt sig vid vårat bord å dom bjöd på skumpa hela kvällen, det tackar man ju inte nej till! Haha! Det va ju inte lika roligt i morse när jag vaknade å skulle vara barnvakt. Men det har gått bra, han är ju så stor så han klarar sig själv. Vi har iallafall varit på Caydens 3 års kalas!! Underbart att jag kunde vara med denna gång annars så brukar jag alltid jobba när det händer något...nu ligger vi i soffan å slöar framför tv:n :)

0 Kommentarer till "0 kr"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!