Home sweet home!

Nu bor jag hemma i min lägenhet igen..sjukt länge sen..eller jaa lite över ett halvår sen :) Kändes jätte konstigt å sätta i nyckeln i dörren å bara gå in. Va tvungen å säga "hallå" för å kolla att ingen va här! Fick låna ICAbussen så det gick jätte fort å smidigt å flytta alla säckar med kläder. Varför har man såå mycket kläder?? så nu är det bara å sätta igång å fixa i garderoben å sen blir det till å tapetsera å måla om. Ska bli jätte roligt å göra om!

Nu ska jag lägga mig i sängen å glo på tv:n tills jag somnar.

Sov gott!
2 Kommentarer till "Home sweet home!"
Postat av: Ronny

Hej! Snurrar runt här bland bloggar och stannar upp här på din trevliga blogg.

Hälsar Ronny från www.ecigaretter.eu

URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com
Datum: 2011-09-01 / Klockan: 23:41:46
Postat av: fatimaswary

hej, allt bra med dig? :)

URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Datum: 2011-09-01 / Klockan: 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!