En gång i Phuket

Då har jag jobbat klart för denna helg. Det är ju ändå ganska skönt å jobba helg så att man slipper att vara ute å festa hela tiden! Kommer ju ihåg ALLT jag har gjort denna helg. Det kan jag ju säga att jag inte gör om förra helgen ;)

Har i allafall varit på bio med Therese å vi såg "En gång i Phuket". Den va riktigt bra :)

I morgon är det ombyggnation som gäller på jobbet. Känner mig lite stressad över det eftersom jag inte har skissat ner allt utan tror att jag har allt "klart" i huvudet :/ Får hoppas att jag har tänkt rätt bara ;)

Nu ska jag krypa ner under mitt varma duntäcke å spana på Londonresor :D

Puss å god natt!

0 Kommentarer till "En gång i Phuket"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!