Måndag

å jag mår fortfarande piss efter i lördags! Kom bara in till Norrtälje, gick inte ens ur Maddes bil när vi va framme vid Mobergs, hade druckit liiiiiite för mycket! Minns inte mycket av bilresan :/ Vad hände? Vaknade upp på söndagen med en Coca-cola brevid mig i sängen :) Underbar kompis hon är som förstog att jag skulle behöva Cola-cola när jag vaknade ;) Å N G E S T ! Eller näää, sånt har inte jag :P Hade iallafall skit kul, av det jag kommer ihåg!

I helgen blir det Uppsala då, funderar starkt på å vara nykter å köra. Ska ju upp kl. 7 på söndagen å jobba men eftersom underbara Granath fyller år så får man väl ställa upp å vara lite seg på jobbet <3
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!