Massa Frukt & Grönt


Älskar min råjuicemaskin! Har gjort egen juice på 4 apelsiner, 2 blodgrape, 1 kg blodapelsin och 1 kg morötter! Perfekt att hälla upp i flaskor å ta med till jobbet. Så oerhört gott och uppiggande!!!

Å kvällens läsning blir det här

Ska ju bygga om i frukt & grönt avdelningen så då kan det vara lite inspirerande att läsa om lite frukt och grönt! Ombyggnationen börjar på måndag morgon och jag har inte ens börjat å skissa hur jag vill ha det :S Tanken är ju att Therese och Chefen ska få kolla på skisserna och säga vad dom tycker å tänker. Alltid bra att bolla ideer med andra!
Önska mig lycka till ;)

Har äntligen färgat håret idag. Nu är nog allt kolsvart igen :D Har även varit så flitig å städat å tvättat massor. Känns bra att jag har gjort så mycket idag, brukar ju vara helt slut på tisdagar å sova bort hela dagen. Men när jag visste att jag skulle få finbesök av Lollo å hennes Emma så va det bara att stiga upp ur sängen tidigt.

Nu ligger jag i min älskade säng å ska plugga lite - Sov gott allihopa <3
1 Kommentarer till "Massa Frukt & Grönt"
Postat av: Stefhanie

Mumsigt :)

URL: http://riewe.blogg.se/
Datum: 2012-02-08 / Klockan: 08:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!