Jobbhelgen..

..är ÖVER!!

Åkte in till Norrtälje med Madde å Ewe. Hälsade på Carro. Galna brudar alltså. Synd att jag aldrig ska sätta min fot i Thailand igen annars hade jag lätt följt med dom när dom drar dit. Lär inte bli en tråkig resa kan jag lova!

Jaha, nästa vecka blir det massa träning. :)
Måndag - Spinning å gym efter det
Tisdag - Yoga, kan gå hur som helst ;)
Onsdag - Spinning
Torsdag - Spinning
Söndag - Spinning

Ska försöka att lura me Madeleine som är bortförklaringarnas drottning på ett spinningpass..får se hur det går!

Foten är fortfarande svullen :/ Kan faan inte gå normalt med skor på mig..kanske bäst å kolla upp den om det fortsätter å göra ont!

Nu är det dags att sova! God Natt :)
0 Kommentarer till "Jobbhelgen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!