Ojojoj vilka 24 timmar

Ligger i sängen efter hårt jobbande å festande under 24 timmar!
Efter jobbet igår va det bara å gasa hem å hoppa in i duschen för att fixa sig för utgång i Sthlm. Stephanie den underbara körde in mig till Danderyd så att jag fort kunde möta upp tjejerna på Berns. Men fick lite förhinder så kom nog senare in än om jag hade åkt bussen :p Men allt spontant är kul!

Tjejerna hade ätit massa gott när jag dök upp, han å få i mig ett glas vin innan vi drog vidare till TGI Friday's å avslutningsvis Sturecompaniet. Anna sa innan vi kom till Sture att det skulle bli så att hon å Jessica skulle vara på nere våningen å jag å Madde skulle hålla till uppe, vilket jag inte trodde på tills vi kom dit ;)
Jag hade en sjukt roligt natt! Tack tjejer :D

Idag är det tänkt att det är födelsedagsfika för Malin som fyller 30 år i morgon. Jag å Madde skulle åka med syrran men hon ändrade sig å ska inte åka längre å vi känner att vi inte är redo för att köra ännu så få se hur det blir med den saken! Kom ju hem kl. 5 i morse å vaknade kl. 8 så känner mig liiiite sliten idag, men bara liiite ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen å tvätta bort gårdagens bravader ;)

<3
0 Kommentarer till "Ojojoj vilka 24 timmar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!