Pissdag

Hatar sånna jävla dagar som jag hade igår!
Först låg jag och drog mig i sängen i en halvtimme..inte bra. Brukar ju gå upp på engång!
Lång dag på jobbet, som tur va gick bra.
För trött så jag skippade spinningen :/ Skulle ju ha gått ändå, men pallade inte å stressa från jobbet.
Väl hemma så sitter jag i soffan å fryser så bestämmer mig för att hoppa in i duschen för å bli varm. Det va JÄTTE skönt, men det blev ju blött på golvet så när jag en timme senare ska gå in dit å borsta håret så HALKAR jag!!!! Skönt, eller inte! Så nu har jag jätte ont i knät å i stortån :'( Självklart på samma sida som jag har ont i hälen! VARFÖR HÄNDER DET HÄR MIG??? Orkar faan inte!

Idag har iallafall varit en bättre dag! For ner till jobbet å fixade lite grejer i en timme innan öppning. Iväg till syrran å ut på en långpromenad :) Va hur skönt som helst fast det va kallt! Hem till syrran, så åt vi frukost. Nybakade frallor å te! Mumma!

Igår fixade jag så att jag får vara ledig på söndag :) Så på lördag blir det utgång -Stockholm :) Lär bara behöva ett glas vin å sen vara lagom berusad ;) Kommer att ha varit vaken sen kl. 5 å löningslördag :/

0 Kommentarer till "Pissdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!