Torsdag

Igår hade jag å Therese helkväll i Norrtälje med träning, middag å avslutningsvis bio :) Vi såg nya Hamilton filmen. Den va mycket bra, men eftersom jag hade varit vaken sen kl. 5 på morgonen så va jag galet trött å höll på å somna under filmen ;) Typiskt mig :D men blundade i 10 sekunder å sen va jag tillbaka igen! Haha! Coren som jag å Therese va å tränade på känns i kroppen idag vill jag säga. Skönt men jobbigt när jag är på jobbet..När jag å chefen hade möte med ICA så kunde jag inte sitta still i stolen eftersom jag vet hur jävla ont det gör om jag sitter still en längre stund å sen ska börja röra sig - Typ som en åttioårig kärring i kroppen.
Fick mycket tankar å inspiration av Henke på ICA. Alltid kul att få höra någon annans åsikt eftersom man lätt blir hemma blind å hans jobb är ju att besöka butiker. Fick en del att tänka på! Vad ska jag börja med å vad av allt ska jag göra?!?!

Idag efter jobbet så drog jag å Madde in till Täby Centrum å shoppade lite. Blev lite till mobilen i bilen..så att jag kan lyssan på Spotify å följa gps:en nästa vecka när jag ska ut å fara. Måste ju säga att jag är lite smått orolig för å åka så långt..ALLT kan nog hända när jag är ute å åker. Kommer jag fram till rätt ställe så ska jag ju vara sjukt nöjd ;) Haha!

Jaa ni vet ju hur det kan se ut med dom här två galningarna i bilen inför sommarens onsdagsklubb ;)

Pratade med pappa idag om rallyåkningen å han hade pratat med Kurre om jag kunde åka me å det fick jag :) Det enda han hade frågat pappa va typ - Hur kan du låta din dotter sätta sig i en rallybil med mig? Men hoppas ju på minusgrader så att rallytävlingen blir av!! Om det blir kallt så ska jag får åka med den 19:e februari. Du kommer väl å tittar då? :D
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!