Say what?

Igår så va det äntligen dags att ta tummen ur röven å hoppa upp på spinningcykel..Fick med mig Madeleine som aldrig har testat spinning. Det va en kompis som hade passet, det stog att det skulle vara ett medelpass så det va inte så farligt tänkte jag. Men väl nere på friskis så visade sig att det va ett intervallpass :/ Skiiit bra å köra det när man inte har rört sig på några veckor..haha! Närå det gick riktigt bra men det känns i rumpan ska jag säga :P
Idag blir det ett baspass iallafall..

Jobbade till 12 idag å börjar inte förrens kl. 13 i morgon :D Fast jag brukar ju dyka ner till jobbet tidigare, känns dumt att sitta hemma å häcka å bara vänta in tiden...
Nu ska jag byta om å dra ner till friskis..

Laaater! Puss!
0 Kommentarer till "Say what?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!